خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این گوشی بدنه زیبای آلومینیومی دارد و از دوربین مشابه Lumia 920 برخوردار خرید شارژ مستقیم ایرانسل است. نوکیا امکانات نرم‌افزاری متنوعی را هم همراه با این گوشی جدید معرفی کرده است. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5/4 اینچی OLED است که شیشه جلوی آن مانند مدل قبلی انحنای کمی دارد تا با بدنه دستگاه هماهنگ شود. این گوشی 140 گرمی دارای دوربین 8 مگاپیکسلی و در حالت عکاسی اسمارت این وضوح به 5 مگاپیکسل کاهش می‌یابد. Lumia 925 قرار است از ماه آینده میلادی با قیمت 469 یورو وارد بازار شود.
از آنجایی که نوکیا لومیا 1020 بسیار کوچک و سبک است، این فرصت فراهم شد که از سوژه هایی فوق العاده عکس تهیه کنم، با این تلفن کوچک در مقایسه با دوربین DSLR خودم، به مراتب خلاقانه تر عمل کردم. به عنوان یک عکاس حرفه ای، برای من بسیار شگفت آور است که چطور توانستم پا به منطقه ای با منظره های بسیار پهناور مثل غرب آمریکا بگذارم و در این میان فقط یک تلفن همراه داشته باشم! آنچه که مرا در مورد لومیا 1020 متحیر می کند، نتایج معرکه ای است که از این تلفن همراه حاصل شده است. من دوربین تلفن های بسیاری را امتحان کرده ام و بنا بر این هنگام روبرو شدن با یک مورد جدید شاید کمی بدبین باشم، اما دیگر شک و تردیدی وجود ندارد، چون lumia 1020 قابل مقایسه با چیزی نیست! خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا برای نمایش هرچه بهتر توانایی تلفن لومیا 1020 در عکس برداری، برنامه ی خاصی را در نظر گرفته است. به عنوان بخشی از کار، آنها برای عکاس سرشناس National Geography، استفان آلوارز، ماجراجویی 10 روزه و طی مسیری هزاران مایلی از غرب آمریکا را ترتیب دادند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفان در کل زمان سفرش از لومیا 1020 برای عکس برداری استفاده کرده است.
او افزود: اين تعرفه هم خرید شارژ مستقیم ایرانسل اکنون در گمرکات اعمال مي شود. وي اظهار کرد: از زمان افزايش اين تعرفه ، جنس زيادي در رده گوشي تلفن ثابت وارد کشور نشده است.
ناصر کرماني ، مديرکل واردات گمرک ايران در گفتگو با خبرنگار ما با خرید شارژ مستقیم ایرانسل تاييد اين مطلب گفت : تعرفه واردات گوشي تلفن ثابت از دوم خردادماه از 4 به 80 درصد افزايش يافته است.
موبایل جدید یا بهتر بگوییم دوربین جدید از شش قطعه لنز کارل زایس (که پیش از آن در لومیا ۹۲۵ به کار رفته بود) تشکیل شده است.همچنین این موبایل از 3xزوم، فوکوس اتوماتیک (و البته فوکوس دستی) و یک سیستم دو فلشی تشکیل شده است. همچنین این موبایل می تواند فیلم های ویدئویی 1080p اچ دی را با ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. نوکیا همچنین با این موبایل گام موفقی در زمینه عکاسی در نور کم برداشت، البته پیش از این نیز دوربین لومیا ۹۲۸ این شرکت عنوان بهترین دوربین موبایل در نور کم را از آن خود کرده بود. در نوکیا ۱۰۲۰ نیز همین تکنولوژی بهبود بهتری پیدا کرده و باعث عکس های با کیفیت بهتر شده است. به خصوص برخی تست های اولیه عکس های آن در مقایسه با آی فون ۵ نمایانگر عملکرد بهتر موبایل نوکیا است. این گوشی امکانات سریع و مناسبی را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد، از جمله دسترسی سریع به تنظیمات دوربین و همچنین تنظیمات دستی نوردهی یا مثلا عکسبرداری با زمان طولانی نوردهی (برای عکس هایی که نورها حالت کشیده در تاریکی پیدا می کنند). دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل این موبایل خودآموز جالبی نیز روی خود دارد که برای افرادی که آشنایی چندانی با عملکردهای عکاسی ندارند به راحتی کار با آن را توضیح می دهد البته باید صبر کنیم تا خود گوشی را ببینیم و متوجه شویم چه چیزهایی قرار است به ما یاد دهد.
او در رابطه با تجربه اش خرید شارژ مستقیم ایرانسل می گوید:
خبرنگار ما مي نويسد: خرید شارژ مستقیم ایرانسل هنوز انتقادات کارشناسان از افزايش بي رويه تعرفه واردات گوشي تلفن همراه به 60 درصد ادامه دارد که خبر مي رسد تعرفه واردات گوشي تلفن ثابت با 20 درصد بيشتر از گوشي تلفن همراه به 80 درصد رسيده است.
اين محصول نيز مانند گوشي خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه توليد داخلي چنداني ندارد و همان توليدات اندک نيز به دليل نداشتن حداقل کيفيت ، اقبالي در ميان مصرف کنندگان ندارد. اين گزارش مي افزايد: به دنبال اين افزايش تعرفه ، قيمت گوشي هاي خارجي تلفن ثابت در خيابان جمهوري افزايش يافت به طوري که متوسط قيمت گوشي بي سيم پاناسونيک از 38 به 65 هزار تومان افزايش يافت.
نوکیا ۱۰۲۰ جدیدترین موبایل نوکیا یکی از دستگاه هایی بود که اطلاعات بسیار زیادی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن تا پیش از معرفی رسمی آن لو رفته بود. نوکیای جدید که دارای ویندوز ۸ است در آمریکا به طور اختصاصی توسط AT&T و با قیمت ۲۹۹ دلار - تحت دو سال قرارداد - فروخته می شود. پیش فروش آن از ۱۶ جولای شروع می شود و از ۲۶ جولای به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه ها در دسترس همگان قرار خواهد داشت.مهم ترین چیزی که درباره این گوشی موبایل می توان گفت میزان مگاپیکسل خیره کننده آن است و در واقع همه آن چیزی است که بعد از گوشی ۴۱ مگاپیکسلی Nokia 808 PureView از این شرکت انتظار داشتیم و آن آوردن این دوربین روی سری محصولات لومیا مثل لومیا ۹۲۰ و سایر مدل های مشابه بود که تحت ویندوز فون کار می کردند.
در حالي که بازار گوشي تلفن خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه هنوز در تب و تاب افزايش تعرفه واردات به سر مي برد ، خبر مي رسد تعرفه واردات گوشي تلفن ثابت بيش از تلفن همراه افزايش يافته است.
شرکت نوکیا روز گذشته جدیدترین گوشی موبایل خودش را معرفی کرد. گوشی Lumia 925 که روز گذشته در کنفرانسی در دفتر مرکزی نوکیا معرفی شد خرید شارژ مستقیم ایرانسل به عقیده مدیران نوکیا بهترین گوشی موبایل این شرکت تا به حال است.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: